Friday, July 13, 2018

Happy Birthday To Us!!!!



Dah lma sangat CJN tak update apa2 dalam blog. Dah nak basi dah citer2 semua. Tapi, untuk memuaskan diri sendiri, CJN nak upload gak sambutan besday dan majlis kawen adik CJN kihkihkih.

Yessss.....!!! Happy Birthday to us all. Haaa... Tengok, berapa ramai daaa yang sambut besday.
Birthday CJN sebenarnya bulan November. Oleh kerana cik kakak ipar yang manis tu nak sambut besday sekali, terjadilah sambutan besday untuk mereka2 yang lahir bulan November dan Disember. Actually ni sambutan besday tahun lepas. CJN je yang lambat update.



Yang sambut besday bukan November cuma yang berduet ni jek. Si Baju Kuning dan Si baju Hijau nihaaaa. Si Baju Hijau tu CJN la tuuuu... Hahahaha. Si Baju Kuning ni, anak dia pon bulan November. Tapi, sebab masa acara pemotongan kek ni anak dia tido, so, kitorang je lah yang amik gambar. Hahahaa. Kemain lagikkk. Tu adik ipar CJN tu. Comel, kan? 😊😊😊 
Hari yang sama jugak, kitorang sambut besday ayah, kakak ipar, asben CJN dan hari pernikahan adik CJN. Fuhhhh!!! Kecoh gitu!!!

Namun, yang sedihnya ialah, masa kejadian ni, Amirul Wafi dengan Ammar Amnan demam, Huhuhuhu. Penatnya Allah je lah yang tahu.... Dan yang paling penat sekali ialah, bila asben CJN pon tak sihat jugakkkk. Fuhh!!! Kesabaran je lah CJN. Penat tu tak usah cakaplaaaahhh. Nak nangis pon ada. Nak mengamuk pon ada. Nak demam sekali pon ada. 

Esoknya, hari bersanding adik CJN. Alhamdulillah.... Semua berjalan dengan lancar. Semoga beliau bahagia hingga ke jannah. Dan ini serba sedikit picer pada hari kejadian. Gambar CJN sikit je sebab takleh nak berhepi2 bersama mereka yang lain dek kerana anak2 yang demam ni.





 Sekian, terima kasih


1 comment: